Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie
						trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania
						handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego
						wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że
						program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w
						centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale
						handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też
						przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób
						udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala
						starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie
						działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz
						przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień.
						A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by
						zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim
						nakładzie pracy. 
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać
						samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki
						ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej
						kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i
						promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie
						dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów. 
Najważniejsze zalety Gestora GT:                       
- szybki dostęp
						do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans  sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie
						GT;
- planowanie i
						rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony,
						listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe
						wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz
						pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym,
						tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany
						moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do
						odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na
						podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do
						pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione
						dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna
						klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość
						przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne
						zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność
						sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie
						informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport
						o towarach);
- możliwość
						dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień,
						dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego
						dodawania obiektów);
- powiązania -
						możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse
						sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka
						dokumentów;
- schowek, w
						którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów,
						szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa
						walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny
						system notatek;
- strona
						główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży
						liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość
						otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca
						sieciowa wielu użytkowników programu.
 
